HomeVeelgestelde vragen
Veelgestelde vragen over pechhulp, autotransport, autoberging en vervangend vervoer
Staat je vraag er niet tussen? Dan kun je contact opnemen met 088-888 11 00 (standaard tarief). Wij zijn dag en nacht bereikbaar voor persoonlijk contact.
Diverse veelgestelde vragen
Vragen over pechhulp
- Wat moet ik doen bij pech onderweg? Wie moet ik bellen?
- Wat moet ik doen bij pech langs de snelweg? Wie moet ik bellen?
- Ik heb pechhulp nodig, maar ik heb geen ANWB lidmaatschap. Wat moet ik doen?
- Ik heb pechhulp nodig maar ik heb geen geld bij me. Wat nu?
- Bergnet is onderweg, wat kan ik ondertussen doen?
- Hoe snel is Bergnet ter plaatse op de pechlocatie?
- Met wat voor soort pechhulpvoertuig komt Bergnet mij helpen?
- Kan Bergnet mijn auto wel repareren?
- Mijn auto kan niet (meteen) worden gerepareerd, wat nu? Hoe kom ik thuis?
- Mag ik zelf weten naar welke garage Bergnet mijn auto brengt?
- Krijg ik een vervangauto bij Bergnet?
- Wat kan ik op de vestiging van Bergnet verwachten?
- Is lid worden tijdens autopech verstandig?
- Wat is Pechhulp on demand?
Vragen over autotransport
- Wat kost het transporteren van mijn auto?
- Wat is het verschil tussen direct transport en planbaar transport?
- Kan mijn auto naar mijn huisadres worden gebracht?
- Is mijn auto verzekerd tijdens het transport?
- Wordt het transport van de auto altijd door Bergnet zelf gedaan?
- Waarom heeft Bergnet soms geen tijd voor een opdracht?
Vragen over autoberging
- Ik heb een aanrijding gehad, wat moet ik doen?
- Ik heb een aanrijding gehad op de snelweg, wat moet ik doen?
- Hoe kom ik thuis na een aanrijding?
- Wie zorgt ervoor dat mijn auto wordt geborgen?
- Wanneer wordt mijn auto geborgen?
- Hoelang duurt het bergen van mijn auto?
- Met wat voor takelwagen komt Bergnet?
- Wanneer wordt mijn auto getransporteerd?
- Wat kost het om mijn auto te laten bergen na een aanrijding?
- Wie gaat de bergings- en/ of transportkosten betalen?
- De autohulpdienst is onderweg, wat kan ik ondertussen doen?
- Mijn auto is geborgen, wat gaat er verder mee gebeuren?
- Wat kan ik verwachten op de vestiging van Bergnet?
- Mag ik zelf weten naar welke garage/ dealer mijn auto wordt gebracht?
- Mijn auto staat bij het bergingsbedrijf, moet ik stallingskosten betalen?
- Heb ik altijd recht op een vervangauto?
- Mijn auto is rijp voor de sloop, kan ik afstand doen van mijn auto?
Vragen over vervangend vervoer
- Waar moet ik op letten als ik een vervangauto terugbreng?
- Mag ik een vervangauto met een lege tank inleveren?
- Kan ik mijn vervangauto bij Bergnet inleveren?
- Mag ik mijn vervangauto op een andere locatie inleveren?
- Kan ik bij Bergnet het huurcontract van mijn vervangauto verlengen?
- Waar kan ik nog meer een vervangauto krijgen?
Frequently Asked Questions
- What are Bergnet's guidelines in response to COVID-19?
- What are Bergnet's opening hours?
- Is Bergnet open on Sundays and public holidays?
- What are the payment options? How can I pay at Bergnet?
- Can private individuals order Bergnet for roadside assistance or towing?
- My vehicle has been towed away by Bergnet, what should I do now?
- I have received an e-mail from Bergnet in Dutch. What does it say?
Heb je andere vragen? Wij geven je graag antwoord, bel Bergnet: 088-888 11 00 (standaard tarief). Wij zijn dag en nacht bereikbaar.