Nooddienst voor dealers, garagebedrijven en wagenparkbeheerders
Zorgeloos je pechhulpverlening en autotransport uitbesteden aan Bergnet.
Je herkent het vast wel, jouw monteurs zijn druk bezig terwijl een trouwe klant belt dat hij/zij met autopech staat. Of je kunt komen helpen. Liefst zo snel mogelijk.
Autopech komt natuurlijk nóóit uit. Niet voor de berijder en vaak ook niet voor jou als dealer, garagebedrijf of wagenparkbeheerder. Dan is het prettig dat je je pechhulpverlening kunt uitbesteden aan Bergnet.
Online opdrachten aanmelden bij de meldkamer
Je kunt ons natuurlijk gewoon bellen, als je pechhulp wilt inschakelen of autotransport nodig hebt. Maar maak je regelmatig gebruik van onze hulpverlening? Dan is Nooddienst.nl iets voor jou.
Wanneer je besluit om jouw nooddienst aan Bergnet uit te besteden, dan kun je zelf eenvoudig opdracht geven via de computer of smartphone. Alle gegevens worden gelogd en er kan geen ruis ontstaan over de opdracht. Je opdracht komt digitaal bij de meldkamer van Bergnet binnen en wordt meteen in behandeling genomen. Je ontvangt de factuur in de door jou opgegeven mailbox, soms zelfs op dezelfde dag.
Heb je zelf een nooddienstmonteur in dienst, dan is Bergnet zijn/haar achterwacht. Stel dat het jouw monteur niet lukt om een voertuig ter plaatse te repareren, dan kan jouw nooddienstmonteur vanaf de incidentlocatie opdracht geven tot het verslepen van een auto. Een kopie van de opdracht kan naar jou, de administratie of elk gewenst e-mailadres worden gestuurd.
Statusupdates en Live locatie
De bestuurder ontvangt via SMS een link waarmee onze pechhulpverlening van start tot eind kan worden gevolgd.
Zodra een status wijzigt, wordt dat in de tijdlijn getoond. En als de pechhulpmonteur in de buurt van de pechlocatie komt, dan kan de bestuurder de live-locatie volgen.
Zo blijft de bestuurder op de hoogte van het hele proces.
Reviews: beoordelingen van bestuurders
Wij zijn de autohulpdienst die ménsen helpt en streven altijd naar een 10.
Maar wordt dat ook zo door jouw klanten en/ of collega's ervaren?
Via Nooddienst.nl kan automatisch aan jouw klanten worden gevraagd om de hulpverlening te beoordelen. Zo krijg je inzicht in onze prestaties.
Hoe beoordeel je de hulp van Bergnet?
Wat vond je goed aan de hulpverlening?
Hoe zou de hulpverlening nog beter kunnen?
Dashboard
Het Dashboard geeft onder andere inzicht in het aantal opdrachten, de gemiddelde aanrijtijd, de meest voorkomende pechoorzaken en het percentage gerepareerde opdrachten.
Selecteer een periode en vind relevante statistieken:
- Aantal en type opdrachten
- Pechoorzaken
- Aanrijtijden
- Reparatiepercentages
- Pechlocaties zichtbaar in een kaart
- Gemiddelde beoordeling
Compleet dossier inzichtelijk
Het dossier van de opdracht is volledig inzichtelijk. Bijna alles wat met de opdracht te maken heeft, is terug te vinden.
- Tijdlijn van behandeling(en)
- Opdrachtdetails
- Locaties
- Review van de berijder
- Documenten zoals: mobiliteitsdocument, foto's, afhaalbewijs, vrijwaringsbewijs
Huisstijl
De applicatie wordt voorzien van elementen uit jouw huisstijl, zoals het logo en de huisstijlkleuren. Op die manier sluit Nooddienst.nl naadloos aan op de visuele identiteit van jouw bedrijf, waardoor klanten zich verbonden met je blijven voelen.
Kies je voor premium whitelabel? Dan zorgen we er daarnaast ook voor dat het mobiliteitsdocument in jouw huisstijl wordt gepresenteerd.
Voordelen van Nooddienst.nl van Bergnet
Nooddienst.nl biedt veel voordelen.
- Rechtstreeks opdrachten aanmelden bij de meldkamer
- Beschikbaar op computer, laptop, tablet en smartphone
- Opdrachten aanmaken vanuit de vestiging en onderweg
- Onbeperkt aantal toegangsaccounts mogelijk
- Historisch overzicht van opdrachten
- Statistische gegevens over o.a. aantallen, pechoorzaken en prestaties
- Afschriften naar diverse personen/afdelingen mogelijk
- Eigen opdrachtnummers mogelijk
- Opgemaakt in eigen huisstijl
Meer informatie en vrijblijvende demo
Wil je een demonstratie van de Bergnet Nooddienst-app?
Neem contact met ons op via 088-888 11 00 (standaard tarief), kies optie 6 in het keuzemenu en vraag naar Sander Vlaar. Of stuur een e-mail.